15. joulukuuta 2016

210 - PITKÄSTÄ AIKAA!

No hei vaan! Kah, kylläpäs siitä tuntuu olevan ikuisuus kun olen tänne viimeksi kirjoitellut. Tai siis.. Niin, siitä kyllä onkin jo pieni ikuisuus. Mulla ei siis ole i k i n ä ollut näin pitkää blogitaukoa. Tälle kaikelle on kuitenkin tosi hyvä selitys: syksy.

 photo _MG_9110_zps1ufueaaj.png

Minun syksy oli enemmän ja vähemmän kaoottinen. Viime keväänä jätin yhden kurssin roikkumaan ja ajattelin koko ajan, että teen sen sitten kesällä. Dedari vaan lähestyi ja lähestyi, ja päätin, että ennen kuin olen sen kurssin tehnyt, en tee mitään kivaa (lue: päivitä blogia, kirjoita kirjeitä jne.). Kyseinen kurssi ja sen tekemättömyys vaivasi minua koko kesän ja alkusyksyn. Lopulta olin syyskuussa anomassa opettajalta lisäaikaa kurssille, ja onnekseni sainkin vielä aikaa. Sain kurssin viimein suoritettua nyt joulukuussa, mutta se ei todellakaan ole ollut ainoa stressin aihe syksyllä. On ollut niin paljon muitakin kouluhommia, että oon yksinkertaisesti vaan ollut tosi väsynyt. Olisin kyllä halunnut tehdä kaikkia kivoja juttuja, mutta mulla ois edelleen valtava läjä tekemättömiä asioita, jos en ois vetänyt rajaa johonkin kohtaan. Minun on usein tosi vaikea saada itteäni niskasta kiinni, mutta jospa siihen tämän jälkeen nyt tulis muutos.

No, mitäs muuta? Syksy on mennyt taas ihan älyttömällä vauhdilla kouluhommia tehden, villasukkia ja lapasia neuloen ja välillä vähän Netflixiäkin katsellen. Siihenpä oikeastaan tiivistyy koko minun syksy. Viime kuussa palasin taas töihin sesongin ajaksi, joka ajoittuu kivasti tenttien kanssa samaan aikaan. Mutta ei auta, se on taottava nyt kun rauta on kuuma.

Mahtui syksyyn kivojakin juttuja: kävin elämäni parhaimmalla keikalla (Red Hot Chili Peppers syyskuussa omg) ja itse asiassa hieman alle tunti ostin liput myös ensi kesän Helsingin keikalle! Oon aika liekeissä. Kävin myös katsomassa Kentiä vimppaa kertaa jäähyväiskiertueella ja otin ekat tatuointini. Kaikkea jännää siis. Tällä hetkellä odotan joululomaa enemmän kuin mittään muuta, sillä oon varmaan enemmän loman tarpeessa kuin koskaan elämäni aikana. Vielä yks tentti ja kaheksan päivää töitä ja I'm off!

Blogiin kanssa pääsen toivottavasti entiseen tahtiin mahdollisimman pian. Mulla on toukokuulta asti postaamattomia posteja (ja elokuulta asti vastaamattomia kirjeitä pino täällä pöydän päällä), Berliinin tarinat on edelleen kertomatta ja kaikkea muutakin kivaa oon tänne aina välillä suunnitellut. Toivottavasti teitä siellä vielä jokunen on lukemassa! Jos on, niin mitä kuuluu?

Nyt pitää kuitenkin alkaa kiirehtiä töihin, joten hauskaa joulunaikaa ja kuullaan taas pian (tai ainakin pikemmin kuin viimeksi köh köh.. :-D).

Ps. Oon näköjään kuitenkin jossain vaiheessa syksyä käynyt muokkaamassa blogin ulkoasua syksyisemmän väriseksi. Nyt lieneekin sitten jo aika kääntää katseet kohti talvea ja joulua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti