8. syyskuuta 2015

189

Heippa! Saatte jälleen katsella vähän sekalaista settiä viime aikojen posteista ja ei-posteista, oon nimittäin edelleen melko jäljessä vastaamattomien kirjeitteni kanssa, mistä johtuen postia ei oo tullut säännöllisesti aikoihin. Mutta ei se mitään, hiljaa hyvä tulee ja niin edelleen..

Ensimmäisenä haluaisin näyttää teille minun uudet Gotochit! Laura kävi kesällä Tokiossa ja pyysinkin häntä diilaamaan mulle kaikki Gotochit mitä sattuu reissultaan löytämään. Yksi näistä mulla olikin jo ennestään, mutta ei se mitään! Voin laittaa vanhan kappaleen sitten kiertoon. Mikäli olen laskeskellut oikein, niin mulla puuttuu Tokion prefektuurilta enää yksi kortti, tosin ei hajuakaan että millainen. photo _MG_8446_zpsguhhimci.png photo _MG_8445_zpscdfxafty.png
Iso kiitos näistä siis vielä Lauralle!

 photo _MG_8443_zpshc4tokci.pngPitkästä aikaa kirje Essiltä! Oli niin ihanaa lukea Essin kuulumiset, ei nimittäin olla kirjoiteltu sitten kevään. Kirjeen mukana sain synttärilahjaksi korvikset, joita en kylläkään valitettavasti pysty pitämään, sillä oon niin sanotusti "venyttänyt korvani pilalle", heh.

 photo _MG_8449_zps2rfrismm.png
Kirje Melanielle Hollantiin. Mukaan laitoin teetä syysiltoja lämmittämään!

 photo _MG_8448_zpsp3yoyzda.png
Postia pitkäaikaiselle swappikaverilleni Denisalle Tsekkiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti