27. heinäkuuta 2015

179

Hei vaan! Lontoosta ollaan selvitty (jo yli viikko sitten..), mutta reissusta kuulette myöhemmin! Viimeisen kahden viikon aikana mulle ei oo tullu tasan yhtään postia, mutta löysin kuvat parista postaamatta jääneestä kirjeestä ja paketista.

 photo _MG_7922_zpsuuda5rwc.png photo _MG_7926_zpsqesruuqg.png photo _MG_7927_zpsedvjirki.png photo _MG_7928_zpsvpeld0nz.png photo _MG_7929_zps764xva1b.png photo _MG_7934_zps7yoqw9v3.pngPin Ju oli lähettänyt mulle ihan älyttömän paketin, joka sisälsi kortteja, tarroja, sukkia, kyniä, teetä, teippiä, pyyhkärin ja nuo pikkuruiset Disney-hahmot. Nuo sukat oli minun ehdottomat lempparit! Postasin sukista kuvan instaan ja kiittelin synttärilahjasta, ja miltei heti tämän jälkeen Pin Ju kirjoitti mulle Facebookissa että ei tämä ollut vielä synttärilahja, se tulee myöhemmin.... Ihan hullua! photo _MG_7945_zpslycducdj.png photo _MG_7944_zpsm65b2bjr.pngEnnen reissua sain myös Japanista Mailta postia. Superpitkän kirjeen lisäksi paketissa oli magneetti, uusi Gotochi kokoelmaani, kasvonaamio, kortteja ja tarroja. Nyt kun saisin vielä joskus aikaiseksi vastattuakin Maille, mulla on nyt kirjotusinto kadonnu aivan tyystin. photo _MG_7924_zpszxgo0whc.pngKirje Lauralle Belgiaan. Laitoin mukaan noita Printic-kuvia ja tarroja :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti