2. heinäkuuta 2015

173

Mulla on ollu tämä postaus jo viikkoja luonnoksissa ja se alkoi jokseenki näin: "Sunnuntaina lähden kotiin Tornioon.." Niin no, minähän oon jo palannut Torniosta viikko sitten :-D Elikäs otetaanpas uusiksi. Tässä posteja jotka saapuivat ennen Tornioon lähtöä. Viime ja tämän viikon aikana on tapahtunut paljon kaikenlaista, mikä on saanut pään ihan pyörälle, mutta ehkä avaan niitä juttuja vähän tämän viikonlopun ja Ruissin jälkeen!

 photo _MG_7623_zpskysodyfe.png
Pin Ju Taiwanista lähetti minulle ihanan piristyspaketin pääsykoeisiin lukuani piristämään - tosin se saapui vasta pääsykokeiden jälkeen, mutta eihän se ole niin justiinsa. Tykkään tosi paljon tuosta Peko-hahmosta, joka on kai alkujaan Japanista ja esiintyy Milky-karkkien maskottina. Söpö!
 photo _MG_7624_zps3t015ipr.png
Kirje Melanielta Hollannista.
 photo _MG_7625_zpsukds0t6k.png
Vastauskirje Melanielle.


Oon ettinyt itselleni 12-vuotiaasta lähtien kirjekaveria Japanista ja nyt viimein löysin sellaisen! Turhauttavan kahdeksan vuoden etsinnän jälkeen rohkaistuin viimein ja kysyin Interpals-sivustolla mukavan oloiselta japanilaistytöltä, että haluaisiko hän alkaa kirjoittelemaan minun kanssani. Ollaan nyt juteltu kohta kaksi kuukautta LINEssa melkein joka päivä ja noin kuukausi sitten lähetin hänelle ekan kirjeen :-) Oon niin iloinen jee! photo _MG_7600_zpsuh1dlwpp.png photo _MG_7597_zpsrucw5k3q.png photo _MG_7598_zpsmodqwfay.png photo _MG_7599_zps8gzilbip.pngTytön nimi on Mai ja hän on itseasiassa ollut puoli vuotta vaihdossa Turussa ja palannut kotiin vasta ihan muutama kuukausi sitten, senpä vuoksi osasinkin lähettää hänelle esimerkiksi hänen lempparisuklaataan ja Muumi-juttuja. Kirje oli kuulema tosi mieleinen enkä millään jaksais oottaa että saan häneltä vastauskirjeen! :>

2 kommenttia:

  1. Millainen tuo LINE muuten on? Itse olen harkinnut tunnusten tekemistä ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tosi helppo! Tosi paljon WhatsAppin kaltainen :-)

      Poista