18. kesäkuuta 2015

172 - HOME

Otsikointi voi olla hieman harhaanjohtava, oon enneminkin iskän luona Ruotsissa kuin kotona - mutta kuitenkin vain noin 40 kilometrin päässä kotikotoa. Tulin tänne sunnuntaina ja siitä lähtien oon hoivannut meidän pientä kakkapasuunaa. Mitään kertomisen arvoista asiaahan mulla ei sinänsä ollut - oon katsonut Orange Is the New Blackia (yritän pantata 3. kauden vimppaa jaksoa vielä huomiseen, mutta veikkaan että minun ainakin pakko aloittaa se ennen kuin käyn nukkumaan), nukkunut Riinan kanssa saunatuvassa, nukkunut ihan liian vähän ylipäätään, käynyt tänään kampaajalla (ekaa kertaa viiteen vuoteen ja värjäsinkin tukkaa ekaa kertaa melkein viiteen vuoteen), nähnyt isosiskoani ja käynyt ostamassa kanavartaita perjantaille. Äiti lupasi tehdä mulle tzatzikia. Perjantai, täältä mie tuun! Aion kyllä vääntää semmoset grilliherkut että oksat pois. Oon tosi iloinen että oon täällä ja saan olla kavereiden kanssa. Toivottavasti viikonlopusta tulee kiva. Tässä kuvia minun ja Moskun iltaulkoilulta. Hauskaa juhannusta kaikille mikäli en enää palaa blogin äärelle ennen viikonloppua!

 photo _MG_7688_zpslhxzbjg9.png photo _MG_7692_zpsf4gfobhw.png photo _MG_7691_zpsznnsycbw.png

ENG: I'm finally back home in the North. The past few days I've spent in Sweden at my dad's taking care of our tiny puppy Mosku. He is a total cutiepie and I love him. Just look at those eyes! Today I went to the hairdresser for the first time in five years and she dyed my hair for the first time in almost five years. I'm so happy with the result, but I lost a fortune - why is getting your hair done so damn expensive? Anyway, on Friday we're gonna have a little BBQ-party with my friends and jeez how I've missed barbecuing! I hope you're all gonna have a great weekend, we here are going to celebrate Midsummer :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti