10. kesäkuuta 2015

170 - SWAPS

Oon tässä kesän kynnyksellä taas kunnostautunut swappausrintamalla oikein urakalla ja tuntuu että nyt on ollut kokoajan jotain swappia menossa suuntaan tai toiseen. Eniten tässä nyt jänskättää että miten on käynyt minun swapilleni kiinalaisen tytön kanssa, joka lähetti mulle Gotocheja. Minun kortit ei oo menny sinne eikä hänen tulleet tänne, ja tässä on mennyt jo kolme viikkoa! Vaikka ei kai tässä vielä mitään hengenhätää oo, tuossa kun kattelin Postcrossing-sivuiltani vähän keskiarvoja postin kulkunopeudesta Kiina-Suomi-välillä niin minimi näkyy olevan vähintään se kaksi viikkoa. Toivottavasti molemmat kuoret kuitenkin saapuisi pian perille. Mulla ei oo vielä tähän mennessä mennyt yksikään itse lähettämäni tai minulle lähetetty swap hukkaan, joten ois kyllä tosi tympeää jos nyt menis jomman kumman kuori, tai pahimmassa tapauksessa molemmat, hukkaan. Lienee nyt parasta koputtaa puuta :'-) Hän siis lähetti mulle neljä Gotochia ja minä hänelle yhdeksän Muumi-korttia.

No, tässä olis kuitenkin nyt muutamia lähteneitä ja saapuneita swappeja. photo _MG_7593_zpsnimqfwon.png photo _MG_7592_zpsva1dcwoh.pngKorealainen tyttö kysyi josko haluaisin swapata hänen kanssaan sukkia. Olin kyllä melko hämmentynyt, mutta mietin että miksei. Tykkään ite tosi paljon kaikenlaisista söpöistä sukista, joten ihan piristävän erilainen swap. Minun lähettämät sukkani olivat menneet eilen perille, vielä odotellaan hänen lähettämiään. Laitoin sukkien mukaan myös Muumi-magneetin ja tarroja.

 photo _MG_7621_zps1r0a06y3.png photo _MG_7618_zps9kjwpayq.png photo _MG_7620_zpsssymikzz.png photo _MG_7622_zpsyvdgt7y7.pngSwapattiin piiiiitkästä aikaa tsekkiläisen Denisan kanssa, lähetin hänelle Muumi-juttuja, teetä, teippisampleja ja Totoro-kortin.

 photo _MG_7628_zpslsz1gllv.pngDenisalta sain läjän Myyrä-teetä, tikkarin, palapelin, magneetin ja Myyrä-kortteja. En oo vielä maistanut tuota teetä, mutta ainakin edelliset hänen lähettämät Myyrä-teet ovat olleet erittäin maukkaita!

Viimeisimpänä muttei vähäisimpänä taas uusi Jetoy-swap, fiksuna kuvasin kylläkin vain kirjekuoren. Swapattiin siis jo toista kertaa Japanissa asuvan Meilinin kanssa, hän lähettää minulle taas uuden nipun Gotocheja ja minä lähetin hänelle 12 Jetoy-korttia. photo _MG_7627_zpsg6wmq5nd.png

4 kommenttia:

  1. kirjoitan sulle ensi viikolla kun saan tentin ja köpiksen matkan pois alta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ei mitään kiirettä! Oon itekin lähössä sunnuntaina kotiin pohjoiseen melkein kahdeksi viikoksi, joten älä suotta kiirehdi ^-^

      Poista
  2. Aaa en kestä en oo ikinä nähny tai kuullu, että on olemassa Myyrä-teetä! Rakastin pienenä tota Myyrää yli kaiken, täytyykin lisätä Myyrä -teemaiset asiat swap-bottiin mun profiilin toivelistalle. :3 Ite oon kanssa aivan hulluna tehny swappeja nyt, tosin välillä turhauttaa kun panostan aivan hirveästi niihin, ja tuntuu etten oo paljoakaan oikeasti kivoja juttuja saanut takaisin, ja joistain swapeista en oo saanut mitään, kun mun swappari onkin ollut joku huijari. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis Tsekeissä on ymmärtääkseni myynnissä useaakin eri makua! Myyrä on kyllä niin symppis, lisää ehdottomasti <3 Äh joo, oonkin ymmärtäny että ilmeisesti swap-botin kautta swappaamisessa (tai siis mikäli oot just sitä kautta swapannu) on usein se ongelma, että ei oikein voi nähdä etukäteen tai tarkasti sopia mitä toiselta saa. En oo ikinä swapannu siellä, tein kyllä tunnukset mutta olin niin aasi etten vaan tajunnu miten se toimii, joten jäi sitten käyttämättä :'D Mutta tuntuu kyllä että oon usein lukenu just tommosta että joku tyyppi ei lähetäkään sellaista juttua mitä on sovittu. Oon ite swapannu pelkästään Instagramin kautta ja mulla on kyllä sieltä pelkästään positiivisia kokemuksia, mutta kuulemani mukaan niitä huijareita löytyy sieltäkin, vaikkakin ne kyllä paljastuu tosi nopeasti ja niitä osaa varoa. Mutta jotenkin tuntuu niin helpolta että jos joku haluaa swapata niin voi vaan pyytää kuvaa siitä mitä hän tarjoaa ja sitten päättää että tuntuuko siltä että haluaako omia juttujansa niihin vaihtaa :>

      Poista