20. toukokuuta 2015

164 - GOTOCHI !!

Muistattekos vielä kun jokunen viiko sitten kyselin Gotocheista? No, ei muuten jäänyt ihan vaan siihen kyselyyn tämä minun mielenkiintoni, vaan aloin etsimään Instagramista jotakuta, joka ois halukas swappaamaan minun kanssani niitä kortteja. Sain melkein heti myöntävän vastauksen Japanissa asuvalta kiinalaisnaiselta ja sanoinkin hänelle että mulle kelpaa mikä tahansa Gotochi ja, no, sainkin varmaan ne kaikista rumimmat.. Mutta ei se mitään, tykkään niistä silti! :-D Pari päivää sitten sovin jo uuden swapin toisen tyypin kanssa, ja nyt odotan innolla toista Gotochi-kuorta saapuvaksi! ^-^ Tykkäättekö te näistä? photo _MG_7561_zpsqtyidnbf.pngSain siis viisi korttia, joista kolme oli näitä mailboxeja, joista kyllä tykkään kovasti. Tosin mulle ei nyt oo ihan selvää että onko nämä varsinaisia Gotocheja. Valmistaja näkyy ainakin olevan sama, mutta eihän nämä varsinaisesti miltään prefektuurilta ole. Kai nämä nyt jotenkin samaa sarjaa kuitenkin ovat. No, ihan sama, kivoja silti! photo _MG_7562_zpsgvwurf5d.pngTässä sitten itse Gotochit. Tokion kortti taitaa olla uusin, mutta Kanagawan kortti ei muistaakseni ole tämän vuoden kortti. Mulle on siis nyt matkalla jo toinen Kanagawan kortti, joten kohtahan tässä alkaa Kanagawa-kokoelma jo kasvaa 8) Pyysin myös Tokioon matkaavaa kaveria metsästämään mulle Tokion Gotocheja sitten matkaltaan. Tosin minusta Tokion kortit on suurimmalta osin melko tylsiä.. Haluan kyllä silti kerätä kaikki mahdolliset :-D photo _MG_7560_zpsjaha6gwa.pngLähettäjä kävi myös ihan minua varten ostamassa näitä Muumi-merkkejä kun kysyin että sattuisiko hänellä niitä olemaan ♥ Minusta nämä on tosi sulosia.

Sovittiin myös, että hän lähettää minulle Japanista Greetings from -kortin, jos lähetän hänelle kirjoitettuna postimerkin kanssa tyhjän Suomi-kortin, joka hänellä oli. photo _MG_7563_zps3g1k2zvj.png photo _MG_7565_zpskwobynhg.png

Itse lähetin hänelle siis vaihdossa näihin viiteen Gotochiin kymmenen Jetoy-korttia. Ostin noita yhdessä vaiheessa ihan älyttömän paljon, mutta jotenkin minun Jetoy-innostus loppui yhtä nopeasti kuin alkoikin ja kaiken lisäksi ne on toiselta puoleltaan tosi epäkäytännöllisiä, joten mielelläni luovuin kaikista ylimääräisistä. Muutaman säästin itelleni, onhan ne kuitenkin ihan hullun söpöjä! photo jetoy_zpso1j0v4so.png

ENG: Today I got my first Gotochi cards via Instagram swap and I'm over the moon! I think Gotochi cards are a great idea and it would be so cool if we got the same kind of series here in Finland too. Do you like Gotochi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti