4. huhtikuuta 2015

152

Tässäpä näitä lupailemiani Postcrossing-kortteja. photo _MG_7330_zps7c5xptjj.jpg photo _MG_7333_zpsc5zyq95c.jpgNämä neljä lähtivät matkaan heti kun pystyin vain lähettämään lisää kortteja edellisten jälkeen. Mulle on tätä postcrossausrupeamaa ennen käynyt vain kerran niin, että vastaanottaja ei oo kirjoittanut kiitosviestiinsä mitään, mutta tänään mulle tuli peräti kolme (3!!!!) täysin tyhjää viestiä. Kyllä tympäsee!

Mulle ei tullut alkuviikosta yhtä kirjettä lukuunottamatta yhtään postia, ja torstaina olin jo aivan epätoivon partaalla, kun postimiestä ei millään meinannut kuulua ja seuraavan kerran postia tulisi mahdollisesti vasta tiistaina. Oon ihan oikeasti aina niin hurmioitunut siitä kun posti tulee, että kyttään meiän postinjakajaa ikkunasta ja olen joka hetki perillä siitä että missä rapussa tai talossa se kyseisellä hetkellä on xD No joka tapauksessa, sieltähän se posti sitten tuli ja sainkin aivan ihania kortteja! photo _MG_7343_zpsccqwwyxq.jpg
Eka Tolkien-kortti tuli Hollannista, kuten myös intiaani-kortti. Lisäsin intiaanit ihan vasta toiveisiini! Ja ehdottomasti paras: NUKKUMATTI! Silloin kun lisäsin Nukkumatin toivekortteihini, niin en oikeasti ikinä olisi uskonut, että tulisin sellaisen saamaan! Ihan huippua. photo _MG_7344_zpsm6fib7qb.jpgKaunis rannikkomaisema Ranskasta ja söpö pääsiäiskortti Tsekistä :-)

ENG: Hi and happy Easter! Here are some of my recently sent (on the dark background) and received (on the light background) Postcrossing cards :-) I was very excited about that Little Sandman/Sandmännchen postcard I got from Germany. I think every Finnish child is familiar with the character and to me he is very nostalgic, since I always watched the animation as a child. Aw!

2 kommenttia: