25. maaliskuuta 2015

148

Sain Katrinalta Norjasta helmi-maaliskuun aikana kaksi aivan ihanaa pakettia ja viime viikolla sain viimeinkin lähetettyä oman pakettini Katrinalle. photo _MG_7291_zpsikkrahrt.jpgMuistelin joskus nähneeni Katrinan instagramista, että hän on myös innokas postimerkkien keräilijä, ja koska mulla on viime aikoina kertynyt paljon tupla- ja triplakappaleita kokoelmiini, niin lähetin hänelle muutaman postimerkin omista varastoistani. Paketti meni eilen perille ja oli kuulema ollut kiva yllätys nämä postimerkit! photo _MG_7292_zpswcfooq81.jpg photo _MG_7293_zpsablzxwzz.jpgTykkään ite aina ihan hirveästi kaikesta syötävästä mitä mulle lähetetään ja tykkään itekin lähetellä karkkia ulkomaille. Oon ollut viimeaikoina aivan koukussa noihin Virvon varvon -suklaapatukoihin ja hoksasin niitä mähnätessäni että nepä onkin muuten aika soppelin kokoisia kirjekavereille lähetettäväksi. Ihanan nostalginen pelikaanisuklaa löytyi Haaparannalta (eikö noita saanut joskus Suomestakin?!). Alemman kuvan Pokémon-pockyt ja mansikkasuklaat löytyi täältä Tampereelta Aasia-marketista. photo _MG_7297_zpselulz4sy.jpgPoksuvat karkit nappasin Tigerista ja ihanat Muumi-kiiltokuvat Prismasta. photo _MG_7301_zpsfiuttcnd.jpgMulla on aivan valtavat tarravarastot ja oon ite tosi laiska käyttämään tarroja, vaikka oon usein tilannut niitä ihan Aasiaa myöten kun ovat niin nättejä. Laitoin pari viikkoa sitten kirjoittamieni kirjeiden mukaan tosi paljon tarroja ja lähetin niitä myös Katrinalle. photo _MG_7298_zpscbe2e29y.jpgPatalaput löytyi niin ikään Prismasta ja ajattelin että nämä olisi kivat Katrinalle, sillä hän on vasta muuttanut omaan asuntoon. Luulin noiden kaikkien olevan samanlaisia, mutta kotona kun vertasin noita patalappuja omiini, niin huomasinkin että mulla on vähän eri hahmoja minun patalapuissa.  photo _MG_7300_zpsoh1r7bzf.jpgSydänrasia löytyi jo ystävänpäivän korvilla Anttilasta! photo _MG_7302_zpsphntlaaz.jpgKatrina tykkää Totorosta (kuten myös allekirjoittanut), joten lähetin hänelle muutaman postikortinkin. Laitoin mukaan myös pari muuta Ghibli-korttia ja vähän kaikkea muutakin sekalaista. photo _MG_7294_zps9v1id4rg.jpgJa viimeisimpänä se itse kirje! Ostin joulun jälkeen kirjakaupasta Pikku Prinssi -leimasinsetin ja vasta nyt testasin sitä ekaa kertaa. Ihan nätti lopputulos minun mielestäni! :-)

ENG: A little something for my lovely Norwegian friend Katrina!

2 kommenttia:

  1. Ei vitsi, minäkin tahon Pikku Prinssi leimasinsetin! *_*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löysin sen muuten ihan sattumalta Suomalaisen alelaarista vitosella, oli kyllä ihan huippulöytö!

      Poista