9. maaliskuuta 2015

144

Tajusin tässä edellisen postipostauksen julkaistuani, että latelen tänne näitä posteja kyllä milloin missäkin järjestyksessä :-D Mulla on siis julkaisematonta postia jostain kuukauden takaa, mutta päätin sitten jostain syystä kuitenkin laittaa kuvat jo uudemmista. No jaa, tässäpä tulee melkoinen sillisalaatti helmikuun posteista! photo _MG_7218_zpsfviq7p0w.jpg photo _MG_7224_zpsiudtlxbu.jpgÄidillä on aina ollut tapana ostaa mulle jotain pientä ystävänpäiväksi ja kerkesinkin jo kaverille surkuttelemaan, että tänä vuonna en taidakaan saada äiskältä mitään kun ei asuta enää saman katon alla. Mutta! Kun tulin pyykkituvasta takaisin kotiin, seisoi rapussa postinkantaja ihana Muumi-paketti kädessään ja sanoi, ettei mahtunut luukusta sisälle. Olin aivan ihmeissäni että kuka mulle nyt mitään tämmöstä lähettää ja olin niin iloinen kun avasin paketin kotona! Äiti on ihana :* / This is what mom sent me for Valentine's day. Mom is the best :* photo _MG_7219_zpssw4pndcf.jpgIhana kirje Lauralta Belgiasta ja vielä ihanampi kassi! ♥ Tykkään ihan hirveästi kaikesta itse tehdystä ja arvostan suuresti käsistään taitavia ihmisiä, joten tämä lahja oli kuin mulle tehty. Kaiken lisäksi oon todella innokas kangaskassien käyttäjä, joten tämä tuli kyllä kuin tilauksesta! / A lovely letter from Laura and a superb gift she had made for me ♥ I appreciate everything self-made so much and this tote really was something that comes in handy since I'm a big fan of tote bags! photo _MG_7249_zpsislneci9.jpgKudoin sukat ystävälleni synttärilahjaksi ja lähetin ne yllärinä :> / I made these socks to my friend as a surprise bitrhday gift! photo _MG_7214_zpsuuzgdw8i.jpgYstävänpäiväkortti äidille / A Valentine's day card for mom photo _MG_7202_zpswqmxeuxr.jpgYstävänpäivä-ylläri siskolleni. Kudoin ekaa kertaa lapaset sitten viidennen luokan ja tein tismalleen saman virheen kuin silloinkin - ihan superpienet peukalot nimittäin. Onneksi Jennalla on pikkuinen käsi! / A Valentine's day surprise package to my sister

Did you send Valentine's day mail?

2 kommenttia:

  1. Mulla on kamalat määrät kuvaamattomia posteja, ei siis mitään logiikkaa minun postailuissa. Ystävänpäiväpostitkin jäi tänä vuonna lähettämättä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä etten oo ainoa joka tuikkailee näitä tulemaan aivan miten sattuu :-D Mullakin oli aluksi suuret suunnitelmat ystävänpäiväposteista, mutta lopuksi päädyinkin lähettämään vain kahdelle postia.. No, eipähän tullut hirveän kalliiksi!

      Poista