6. maaliskuuta 2015

142

Istuskelen tällä hetkellä kotikotona Torniossa (entisen) oman huoneeni sohvalla vailla mitään tekemistä. Oltiin just kavereitten kanssa viis päivää Rukalla ja tässä on nyt hieman palautumista, tuntuu niin oudolta kun ei ookaan enää viittä muuta ihmistä ja koiraa häärämässä tässä mukana :-D Ennen kuin viikko sitten matkustin Tampereelta tänne niin kuvasin postit, jotta voin sitten täältä käsin kirjoitella blogia. Minua odottaa kotona ilmeisesti ainakin pari kirjettä ja yksi paketti ja en malta oottaa että pääsen avaamaan ne! photo _MG_7252_zpspilbkztq.jpgSuloinen kirje Essiltä. Olin aivan hämilläni tuosta kirjekuoresta, en oo ennen nähny tuollaisia ikkunallisia kuoria paitsi laskuissa, hehe! photo _MG_7251_zpscd5hag3t.jpg
Kirje Essille. Opin viimein käyttämään minun Dymoa kunnolla ja oonkin kirjottanut sillä osoitteet varmaan kaikkiin viimeisen parin viikon sisällä lähettämiini kirjeisiin :-D Laitoin kirjeen mukaan myös keväisen Marimekko-kortin. photo _MG_7257_zpsutfortvl.jpg
Kirje Lauralle Belgiaan. Kirjotin tyyliin seitsemän sivua tuota kirjettä ja voi pojat että oli käsi vähän väsyny sen jälkeen. Oon viimeksi kirjoittanu tuon mittasia kirjeitä joskus yläasteella! photo _MG_7255_zpsdks4raha.jpgYlläripaketti Katrinalta Norjasta! Mulla on ollut Katrinalle vastaamaton kirje jo yli kuukauden ja tuli niin kauhean huono omatunto kun häneltä tulee jo lisää postia ennen kuin mie oon ees kerennyt lähettää edelliset. Täytynee ottaa itteä niskasta kiinni kunhan pääsen taas Tampereelle. Tuon hiirimaton alla näkyvät epämääräiset tarrat oli semmosia osoitetarroja jotka Katrina oli printannut mulle ja olin niistä niin iloinen! Mulla ei itellä oo tulostinta ja oon aina ihastellut Katrinan osoitetarroja - tosin en oo koskaan maininnut siitä hänelle, joten sattuipa aika kivasti! :-D photo _MG_7250_zpsmqp7arsy.jpg
Kirje Marriah'lta Yhdysvalloista. Oon niin iloinen että oon löytänyt tällaisia kirjekavereita joitten kanssa mulla on paljon yhteistä jaettavaa! =^_^= photo _MG_7256_zpsfmaygsml.jpgJeminan järjestämän arvonnan ylläripakettikin tuli pari viikkoa sitten ja se oli täynnä kaikenlaista ihanaa kirjesälää! Kiitos paljon Jeminalle!

ENG: Hello! Here's some of my recently sent and received mail. At the moment I'm visiting my hometown and have a few unanswered letters back at home. I'm so excited to get to answer them as soon as I go back to Tampere. During the past two years or so I've found so many new great pen pals who make me so happy with their letters, and I really see them as my friends =^_^= It is so relieving to know that there are such precious people who are genuinely interested in Finland and me and are happy to hear how I'm doing! You are all so amazing, thank you for being there!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti