29. tammikuuta 2015

137

Mulla oli joulun jälkeen (ja itseasiassa jo vähän ennen joulua) melkein kaikille kirjekavereille kirjeet kirjottamatta ja sain lähetettyä tämän vuoden ekat postitkin vasta tammikuun puolivälissä. Tällä viikolla sain viimein vastattua kaikkiin kirjeisiin joista osa oli odottanut vastausta jo pari kuukautta.. hups :-D Tässä siis vielä vähän joulun jälkeistä postia ja vasta lähetettyjä kirjeitä!

Ensimmäisenä tuleekin kunnon postipläjäys Essiltä! Hello Kitty -kirjeen vastauskirje näkyikin jo viime postauksessa sukkien kyljessä. photo _MG_7101_zpsqkp8fzhb.jpg photo _MG_7133_zpsmqta54sb.jpgTämä tyynyliina oli aivan superihana jouluyllätys!! photo _MG_7138_zpsbmprxrl7.jpgIhana keltainen kirje. Tuli ihan kevät ja pääsiäinen mieleen :>

 photo _MG_7099_zpsgmxbgist.jpgKirje Marriah'lle Yhdysvaltoihin. photo _MG_7106_zpsq56xtzwv.jpgKirje uudelle, kirjekaverille Jasmelenelle, Yhdysvaltoihin tämäkin :-) photo _MG_7134_zpsprqijx8t.jpgYlläripaketti Pin Julta :-) Sain häneltä ensimmäisen deco rushini, tuo on sellaista Toy Story -kuvioitua. Oon joskus nähnyt noita joissain postiblogeissa, mutta mulla ei oikeastaan oo hajuakaan että mikä niiden perimmäinen käyttötarkoitus on. Onko ne korjauskyniä vai koristekyniä vai hä? photo _MG_7181_zpsjwqhzjeo.jpgPaketti ihanalta Katrinalta. Tykkäsin aivan erityisen paljon noista eläinkorteista! Oon myös niin iloinen siitä että kirjekaverit muistaa minua sukilla. Sukat on aina tarpeellisia ja tykkään ihan hirveästi kaikista värikkäistä ja kuvioiduista yksilöistä! photo _MG_7141_zps4jknhzcb.jpgMuumiylläri swappikaverilleni Denisalle Tsekkiin. photo _MG_7184_zpshtvyuny8.jpgKirje Lauralle Belgiaan. Oon aina niin iloinen kun saan kirjoitella Lauralle, oon ehkä maininnut ennenkin mutta on niin kivaa kun on tyyppi joka on tismalleen samalla aallonpituudella ja lähtee mukaan kaikkiin höpöjuttuihin ja ymmärtää sinua aina muutenkin! photo _MG_7187_zps59snm8la.jpgKirje Pin Julle. Lieneekö vähän hassua lähettää Totoro-juttuja Taiwaniin vaikka niitä sais siellä varmaan muutenkin, mutta kun oon niin sairaan huono keksimään että mitä voisin lähettää kirjeen mukana (mikä ei paina sataa kiloa). photo _MG_7188_zpsrxf60xnn.jpgKirje venäläiselle Milenalle. Tämä neiti on vähän hämmentävä tapaus, hän on nimittäin jotenkin tosi "painostava" mitä kirjoitteluun tulee ja kyselee jatkuvasti, että onko kirje tullut perille ja olenko jo vastannut. Jos vastaan hänelle vaikka että kirjoitan kirjeen tällä viikolla tai ensi viikolla, niin hän kyselee sitten melkein joka päivä että olenko jo vastannut. Tommonen kyttäys saa minun olon tosi epämukavaksi :-D Aina ei vaan oo joko kirjotusfiilis tai sitten ei oikeasti ole vain aikaa.. Hän harvoin myöskään vastaa hänelle esitettyihin kysymyksiin kirjeissä, mikä on jokseenkin turhauttavaa. En kuitenkaan kehtaa lopettaa kirjoittelua kun ollaan tyyliin vasta parit kirjeet vaihdettu ja oon tosi kiinnostunut venäläisestä kulttuurista. Ja Milena myös selvästi panostaa omiin kirjeisiinsä, mikä on tosi kiva juttu. Mutta silti ääajfdjhrghh.

Sellaista tällä kertaa! Ootteko te saanu viime aikoina kivaa postia?

7 kommenttia:

  1. Mullakin oli kirjekaveri, joka koskaan kirjeissään vastannu mun kysymyksiin tai muutenkaan kommentoinu mun kirjettä. :o Selitti vaan omia juttuja. Se ei oo kovin mukavaa, siinä ei jotenkin tuu yhtään vuorovaikutusta.

    VastaaPoista
  2. Ainiin ja kiva, että tykkäsit tyynyliinasta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo totta puhut. Jotenkin ihan hirveän hankala saada mitään irti siitä tyypistä kun ei tiedä esim. että mistä toinen on kiinnostunut muuta kuin suurpiirteisesti :| Ja todellakin tykkään!! <3 Niin suloinen ja hyvä lisä noihin Muumi-petivaatekokoelmiini ;D

      Poista
  3. Mä oon ymmärtänyt että decorush olis koristeluun, ainakin ite oon niitä käyttäny siihen tarkoitukseen kun omien decojen teipit ovat läpinäkyviä kuvia lukuunottamatta :)

    Ja itse tiputan tuollaiset ei kirjeisiin kommentoijat nykyisin heti.. 13 vuoden aikana niitä ollut jonkun verran eikä enää ikinä.. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, sellainen mielikuva mullekin ehkä päällimmäisenä jäi. Ei nimittäin tuota ehkä ihan missään kauhean virallisissa papereissa vois peitekynänä käyttää :-D Terveisin huitasin koevedoksen siitä viime vuoden verokorttiini kun ajattelin etten enää tarvi sitä ja kappas vaan, tarvikin vielä käyttää sitä työnantajalla xD

      Joo kyllä minustakin tuntuu että jos tämä pitemmän päälle on tällaista yksipuolista jorinaa niin taidan vaan sanoa että nyt ei kyllä aika eikä mielenkiinto kohta enää riitä.. :|

      Poista
  4. Uu kivaa postia kuten aina ! :-) Mä oon saanu kahen viikon aikana vaan yhden kirjeen, nyyh... :( Nyt kun just ois aikaa kirjotella kirjeitä, niin ei kukaan lähetä niitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minustakin! ;) Mulle käy aina just samalla tavoin, että silloin kun on aikaa ja mielenkiintoa niin kirjeitä ei kuulu parhaimmillaan moneen viikkoon :D Ehkä niitä tulis pian meille molemmille! :)

      Poista