10. marraskuuta 2014

133 - “No medicine cures what happiness cannot”

Hei! Mulla on ollut viime aikoina aivan merkittävän onnellinen olo, joten halusin vähän ylistää sitä tällaisen pienen kuvapostauksen muodossa :-) photo IMG_5510-horz_zpsa3973da3.jpgOstin tuossa jokin aika sitten uudet ihanat Kettukarkki-verhot, jotka vielä odottaa lyhentämistään ja paikoilleen asettamista. Onkohan oikeasti edes ihmistä joka tykkää kettukarkeista? Minusta ne on aivan kammottavan makuisia, mutta tykkään tuosta printistä! Neuloin myös teemaan sopivat sukat, jotka on minun ensimmäiset kirjoneulesukat, tosin niistä tuli niin kireät ettei niitä voi oikein pitää jalassa.. :-D photo
IMG_5508-horz_zps7a9ef90a.jpgOon toteuttanut luovuudenpuuskiani piirtelemällä pitkästä aikaa. Jos vain joskus sais jotain oikeaakin aikaiseksi, eikä vaan tämmösiä monisteiden taakse tehtyjä tuherruksia. Pöh. photo
IMG_5506-horz_zps009231a5.jpgKuten kerroinkin, niin olin tuossa pari viikkoa sitten Jyväskylässä tervehtimässä siskoani ja hänen kissojaan! Jyväskylä on kyllä niin kiva kaupunki, tosin koko sen ajan kun mie olin siellä niin näyttäytyi vaan aika harmaissa sävyissä. photo
IMG_5499-horz_zps52bf4464.jpgOlen tehnyt minun ihanasta Vilijonkka-muistikirjasta sellaisen leikekirjan tyyppisen kirjasen, jonne kokoan kaikenlaisia pieniä muistoja. Olen myös juonut litroittain teetä sekä syönyt paljon jätskiä! photo IMG_5503-horz_zps938e569b.jpgViime viikolla oli hetken ajan hieman kotoisampi tunnelma, kun lumi satoi maahan ja kaikenlisäksi iskäkin kävi kylässä! Toivon, että pian taas satais paljon lunta, tai ainakin että Torniossa ois lunta kun meen sinne ensi viikolla :-) photo
IMG_5505-horz_zpsf8968ee6.jpgParas viimeaikoijen juttu on kuitenkin ollut ehdottomasti viime keskiviikkona ollut Mewin keikka, jota kävin katsomassa ihanan Maijun kanssa (ei oltu nähty yli viiteen vuoteen!!!!) ♡ Mew on minun kaikkien aikojen lempibändi ja olin niin onnellinen keikalla ja sen jälkeen että vieläkin aivan pakahdun kun mietin sitä! Bändi soitti ymmärtääkseni pidemmän setin kuin ikinä koskaan missään ja oli tosi kiva nähdä Mew alkuperäisessä kokoonpanossaan. (Bo oli muuten ihan jäätävän kuuma huh) Mutta niin siis keikka oli ihan superhyvä, paljon parempi kuin Provinssissa viime vuonna ja olin tosi positiivisesti yllättynyt kaikesta ja setti oli NIIN HYVÄ siis NIIIIIIIN HYVÄ huh, en tiiä voiko tuosta laittaa enää paremmaksi. Okei nyt ja aina odotan Repeaterbeateria ja oisin halunnu kuulla myös Making Friendsin livenä mutta ehkä sitten joskus! Nyt vaan vellon tässä onnellisuuden meressäni. photo IMG_5501-horz_zps7d097841.jpg
Onnellinen minä ja uusi paitani jonka ostin keikalta!! Mewin 20v-patch on myös muisto keikalta, Johan heitteli niitä yleisöön yhdessä vaiheessa ja Maiju sai sellaisen ja antoi sen minulle  Että voiko tässä nyt edes olla olematta onnellinen ja kakkaamatta sateenkaaria????

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti