20. lokakuuta 2014

130

Hei! Kuten viime postauksessa totesinkin, oon ollut viime aikoina tosi laiska bloggaamisen ja blogien lukemisen suhteen. Oikeastaan jälkimmäinen valkeni mulle vasta tänään kun menin pitkästä aikaa koneella blogloviniin ja huomasin että mulla on yli 100 lukematonta postausta. Luen yleensä kännykällä blogeja kaikilla mahdollisilla tauoilla päivän aikana, joten en voi käsittää miten niitä oli päässyt kertymään niin paljon.. Vanhimmat oli jostain lokakuun alusta, huhuh. Mutta pointti oli kuitenkin että en oo nykyään melkein ollenkaan tietokoneella. Kone saattaa pysyä viikon kiinni ilman että edes ajattelen läppärin aukaisemista. Mutta se on kai ihan hyvä asia? Minusta on kiva että jaksan tuhlata aikaani johonkin muuhunkin. Just tällä hetkellä mulla on kotona jäätävä kutomo, sillä oon tehny nyt syksyn aikana varmaan kuudet villasukat! (Se on minun mittakaavassani PALJON.) Kuten todettua, oon myös saanut ja kirjoitellut kirjeitä :-) photo _MG_6999_zpsdf5d6044.jpg
Suloinen kirje Essiltä, kirjekuori oli niiiin söpö ja pikkuruinen! / A super cute letter from Essi, the envelope was so tiny!
 photo _MG_6993_zps5cba57af.jpg
Synttärikirje Essille, laitoin lahjaksi Polka Jamin keittiöpyyhkeen, kuvan voitte nähdä Essin blogissa tässä postauksessa / A birthday letter to Essi
 photo _MG_6996_zpsa91634f1.jpg
Kirje Pin Julta / A letter from Pin Ju
 photo _MG_7004_zps03d1825c.jpg photo _MG_7000_zpsd48f6078.jpg photo _MG_7001_zpsef74576a.jpg photo _MG_7003_zps0aa4829e.jpg
Pieni paketti Pin Julle, hän on kova Myyrä-fani, joten laitoin mukaan kaikenlaisia pieniä aiheeseen sopivia juttuja sekä paljon Muumi-juttuja joita ostin Helsingistä kun käytiin siellä Tove-näyttelyssä! / A tiny package to Pin Ju, she loves Krtek and Moomins so I bought her some items I thought she might like (and she did!) :-)
 photo _MG_6998_zpsf37747a9.jpg photo _MG_6997_zps1185e4b0.jpg
Kaunis syksyinen kirje Lauralta :-) / A beautiful autumn letter from Laura!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti