28. kesäkuuta 2014

110

Vietän tässä unetonta ja jokseenkin hermostunutta yötä, joten päätin vaan tulla postailemaan jotakin. Rupes yhtäkkiä hulluna jännittämään ens viikon muutto, hiiks. Vähän reilun kuukauden päästä minä lähden Tampereelle, Manseen, Manchesteriin, Tamperkeleeseen, Tampsuun. For good! Se on aika jänskää, kun en tiiä sieltä ketään. Onko Tampere kiva? Ainakin siellä on Tiger.
 photo _MG_6137_zpsa496010a.jpg
Olen tosi huono kokki ja leipuri, mutta oon päättänyt opetella tekemään erinäisiä juttuja välivuoden aikana. Haluaisin kovasti oppia leipomaan ja tuossa yksi päivä teinkin elämäni ensimmäisen mutakakun. Siitä tuli aika hyvää, vaikka itse sanonkin! Kaverini Lotta sanoi sitä maistettuaan, ettei olisi ikinä uskonut että mie voin tehdä niin hyvää kakkua. Vaan kylläpä voin! photo _MG_6139_zps3431f000.jpg
Ohje kakkuun löytyy täältä, helppoa kuin mikä! photo _MG_6110_zps12f482e1.jpg
Äitin juhannuskakku oli ihana mansikkakakku. Mulle pitää aina tehdä tommonen kakku, jossa ei oo mansikoitten lisäksi mitään, koska olen niin nirso. photo _MG_5079_zps81bb03fd.jpgVapun tienoilla vaadin ystäviäni ostamaan kanssani maailman turhimmat (ja hienoimmat!!) Smurffimukit. Miten cool! Minä valitsin tietenkin oman lempivärini eli lilan. photo _MG_6083_zps8690171f.jpg
En voi sietää perhosia. Onhan ne kauniita joo, mutta ne herättää minussa sellaisen pakokauhun tunteen että en tiiä miten päin olisin. photo _MG_6082_zpsf9f10c6d.jpgTämäkin vierailija kyttäsi minua ikkunan takana vaikka kuinka kauan. Onneksi on sälekaihtimet. photo _MG_6144_zpsbd9629fb.jpgUudet ihanat aurinkolasitkin saapuivat vasta postissa. Pitäisi ostaa lisää piilolinssejä, että näkisikin jotain nuo päässä. Ne on niin kauniit.



Kaksi alimmaista biisiä on herkkua suoraan kasikytluvulta. My jams. Onko teillä lempibiisejä menneiltä vuosikymmeneltä (erityisesti olen kiinnostunut 80-luvun huippubiiseistä)? Jos jotakuta kiinnostaa niin voisin linkittää tänne Spotifyyn kokoamani ikivihreät-soittolistan, joka sisältää biisejä vähän vaikka miltä vuosikymmeneltä. Se on tosi hyvä!

ENG: Just some random babbling and pictures of cakes. Also listen those songs, they are awesome.

4 kommenttia:

  1. Toi Tiger vois kyllä oikeasti tulla tänne pohjois-suomeenkin! :) Varsinkin nyt ku ei oo Tiimariakaan enää..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No totta! Tosi outoa, ettei se oo rantautunut vielä edes Ouluun tai Rovaniemelle? Ehkä se saatais pian tännekin.. :-)

      Poista
  2. Täälläkin lähin Tiger on tunnin ajomatkan päässä, plääh.. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minua lähin Tiger on tällä hetkellä liki neljänsadan kilometrin päässä, mutta onneksi se asia korjaantuu pian.. hihi :D

      Poista