13. tammikuuta 2014

082

Heippa! Hui teitä on tullut jostain jo 60 tässä minun tahattoman taukoni aikana. Kiitos kaikille, tuntuu ihan hullun paljolta tuollainen luku :-) Mulla oli ihan hälyttävän hiljainen joulukuu postirintamalla, en tainnut lähettää ainuttakaan Postcrossing-korttia ja kirjeitä ei tullut yhtään sitten alkukuun. Paitsi yksi yllätyspaketti, mutta kuvaan sen vaikka seuraavaan postaukseen. Viime viikolla ryhdistäydyin vähän ja laitoin muutaman kortin liikkeelle ja vastasin myös yhteen kirjeeseen. photo IMG_7712_zps47185965.jpgSaksalaisen miehen toiveissa olivat kortit, jotka liittyvät omaan kulttuuriin. Oon varjellut tuota korttia tosi pitkään, mutta mulla on oikeasti tosi huonosti kaikenlaisia varsinaisia Suomi-kortteja, sillä en tykkää lähettää niitä, koska ne on monesti tosi rumia ja mauttomia :-D Silloin kesällä Helsingistä löytyi muutama tosi nätti Helsinki-kortti, mutta ne on kaikki menneet jo aikoja sitten. Yhdysvaltalaisnaiselle kelpasi mikä vaan, joten vanha valokuva jota on (harmi vaan) vähän väritelty, matkaa nyt sinne. Venäläinen pikkutyttö toivoi Muumi-kortteja, ja koska minusta Mörkö on jokseenkin sympaattinen, halusin lähettää sen. Kerroin vielä kortissa että Mörkö on Muumeissa niiiiin väärin ymmärretty hahmo! Kiinalainen tyttö halusi nähdä jotain mikä kertoo asuinmaastani, mutta kuten jo aiemmin sanoin, niin vaihtoehdot on aika vähäiset minun korttikokoelmassani.. Jotain nättejä kukkasia lähti Kiinaan, ei kyllä mitään hajuja mitä kukkia nuo on tai kasvaako niitä edes Suomessa. Ukrainalainen nainen toivoi Pikku Prinssi -kortteja, pitää toivoa, ettei tuollaista vielä löydy :-) photo IMG_7720_zps30f6d7ef.jpgTässä vielä kertaalleen Essille lähtenyt kirje, tein kirjekuoren vanhasta kalenterista ja minusta siitä tuli tosi söpö, vaikka tuo koristelu nyt meni miten meni.. Mutta tällaista tällä kertaa joka tapauksessa.

Oisko teillä mitään toivepostauksia? Oon parikin kertaa yrittänyt repiä lukijoistani irti jotain postaustoiveita, mutta niitä ei oo koskaan tullut :| Mulle saa ehottaa kyllä mitä vaan, lupaan etten teilaa suoraan kaikkia ideoita! Ei tarvi liittyä mitenkään postiin tai muuten blogissa pyöriviin aihepiireihin, mutta jos jotain ideaa tulee niin kuudenkympin kunniaksi voisin jotain hassua toteuttaakin!

Vielä on myöst tekemättä yksi musahaaste joulukuulta, joten sen parissa palataan luultavasti ensi kerralla!

2 kommenttia:

  1. Päivä kuvina ois ihan jees :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sie kyllä minun päivät tiiät.. :DDD mutta ok lupasin etten teilaa niin laitettaan korvan taakse! 8)

      Poista