25. syyskuuta 2013

062

Mulla ärsyttää tosi paljon aina kesäisin se, kun ihmiset tuntee niin kamalan suurta velvollisuutta olla ulkona, kun on hyvä keli. Olen parhaani mukaan välttänyt tuohon massahysteriaan hyppäämistä, ja nyt kun ilmat on viilenneet niin oon enemmän kuin iloinen siitä, että en ole ainoa joka istuu sisällä (kesät talvet) ja vahtaa telkkaria. Ihanaa kun ei oo mitään pakonomaisia velvotteita tehdä sitä ja tätä vaan vuodenajan takia. photo _MG_3088_zpsf3e162b6.jpgViime viikonloppu oli sateinen, joten luonnollisesti vietimme Davidin kanssa sen sisätiloissa. Tarkotuksena oli kattoa pari leffaa, mutta niin on ollu jo monta viikkoa ja aina se vain jostain syystä jää. Saatiin kuitenkin jotain aikaiseksi mitä on ollut jo pitkään aikeena tehdä uudestaan, nimittäin sushia! photo _MG_3074_zpse5b9b5bf.jpgDavid tykkää laittaa ruokaa, mutta minä en. Totta puhuen en osaa keittää edes pottuja. Tällä kerralla kuitenkin uskaltauduin kokeilemaan sushirullan kasailua, ja, no, lopputulos oli juuri sitä mitä saattoikin odottaa.. photo 340685a6222911e38ad922000aeb0eae_7_zpse46e86d7.jpgTässä voitte siis vertailla vasemmalla puolella minun tuotostani ja oikealla Davidin.. See the difference :-D

Eikä meidän aasialaisten ruokien mättäminen ihan siihen jäänytkään! Lauantaina mulla oli kova kiinalaisen ruuan nälkä, mutta David tarjoutui maksamaan minun ruuan sillä ehdolla, että haettaisiinkin intialaista. No mehän haettiin, vaikka olenkin ihan kamala nirso enkä mielellään maista mitään uutta.. Otin kanamasalaa miedosti maustettuna, ja kieltämättä oli kyllä ihan hyvää! Oon kamala nössö etenkin tulisen ruuan suhteen ja intialainenhan on tunnetusti aika mausteista. Oon kuitenkin tykännyt kovasti kaupan masala-kastikkeista ja en pidä yhtään hullumpana ideana sitä että söisin intialaista joskus uudelleenkin. photo _MG_3097_zps1049e1c2.jpgSunnuntaiaamu sujuikin sitten kivasti lauantain ruuanjämien ja Selviytyjien parissa. photo _MG_3082_zps948a51e9.jpg photo _MG_3077_zpsce10a38b.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti