24. syyskuuta 2013

061

Viime viikolla odotti postissa taas iloinen yllätys, kun Blippo-tilaukseni saapui! photo _MG_3060_zps4d6a4f06.jpgOstin tommoisen alennuksessa olleen leima-jutun ja siihen myös lilaa mustetta, ihanan Halinallet-pussukan (oon nolo), Pockyja ja uuden iPhone-kuoren. photo _MG_3065_zps0c9aed38.jpgTältä uudet kuoret näyttää vähän lähempää. Jostain syystä en ollut kiinnittäny huomiota tuohon kuoren tekstiin ja kun sain sen käsiini niin piti käydä ihan netistä tarkistamassa että oliko siinä oikeasti tekstiä :-D Se on vähän tönkön näköinen mutta kuvitus on minun mieleeni. Olin joskus tosi kova Gloomy Bear-fani.

Viime viikolla sattui jotain muutakin, nimittäin rupesin miettimään, että mistä se belgialainen kirjekaverini Laura oli saanut tietää minun synttäreistä, kun muisti minua silloin heinäkuussa pienellä lahjalla. Ollaan tutustuttu Postcrossingin kautta, joten tajusin että minun profiilistani tietenkin. Kävin sitten vaklaamassa hänen profiiliaan ja huomasin, että Lauralla oli ollu synttärit melkein kuukausi sitten! Mulla tuli ihan kamalan huono omatunto ja halusin käydä ostamassa Lauralle jotain pientä. photo _MG_3053_zpsec0c1871.jpgTällaista sitten H&Mltä löysin. Pienen kynsilakan, kasvonaamion ja huulirasvan. Kylkiäisiksi heitin Bliposta kaupanpäällisenä tulleen avaimenperän. photo _MG_3057_zps1c0ef947.jpgOon vähän newbie tässä mitä saa lähettää mihinkin ja millaisessa paketissa -jutussa, joten tajusin vasta jälkeenpäin tarkistaa, että oisko noita lähettämiäni tavaroita saanut Belgiaan lähettää. En kuitenkaan löytäny mistään ettei ois saanu, joten toivotaan että perille menee! photo _MG_3059_zps63b922a5.jpgTällaisessa paketissa lahja lähti, tosin lisäsin kuoreen myöhemmin vielä kaksi postimerkkiä.

Nyt kun kirjotukset on ohi, niin voin taas keskittyä bloggailemaan paremmin :> Yritän vielä tällä viikolla postata ainakin pari kertaa, vaikka joitain kouluhommia onkin vielä tekemättä.

Heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti