21. huhtikuuta 2013

041

 photo _MG_1276_zpsc7ddfbc8.jpgKävin joskus ennen harjoittelun loppumista pitkän jahkailun jälkeen piipahtamassa Keminmaan Citymarketissa kattomassa josko siellä ois yhtiä karkkeja mitä olen halunnut jo niin pitkään. Niitä ei ollut, mutta onneksi näitä löytyi! Tuota lakritsateetä maistettuani oon vähän ristiriitaisten tunteiden vallassa, en nyt oikein tiiä oliko se hyvää vai pahaa. Se haisi lämmitetylle kauratyynylle, mutta maistui kyllä lakritsalle. Olin laittanu palan sokeria sekaan ja minusta tuntuu että sitä sokeripalaa ei ehkä sitten kuitenkaan olis tarvinnu, maistui nimittäin vähän kummalliselle.. Kaakaota en ole vielä kerenny testaamaan, mutta toivotaan, että se on kaikkien kultakolikoideni arvoista! photo _MG_1495_zps0dd421f5.jpgKappas, sänkgyltäkin löytyy minun hiuksia. En tiiä mikä karvanlähtöaika mulla on, ois ihan mukava että ne hiukset pysyis päässä eikä niitä löytyis vaan kaikkialta missä vierailen.. No kuvan pointti oli kuitenkin nuo kortit. Tilasin ne vastikään Perromaniasta ja tykkään niistä tosi paljon. Tilasin useammankin noita Mirja Nuutisen kortteja. photo _MG_1371_zpsc5414edb.jpgDavidin ja Juhan lemmikki? Aion ihan vapaaehtoisesti pestä ikkunat niiden kämpästä ens kesänä.. photo _MG_1315_zps288f12c9.jpgTässä yksi lähtenyt kortti taas. Oli ihan sairaan vaikea löytää kyseiselle herrasmiehelle korttia, kun toiveissa oli kaikenlaiset psykologiset kortit (mitä ne edes on?!) ja lääketieteeseen viittaavat kortit jne. No sitten onneksi listalla oli myös cards with special effects ja samana päivänä saapuneesta Perromaninan tilauksesta löytyi myös mukaan laitettu ekstrakortti, jossa sitten sattuikin olemaan tommonen 3D-efekti. Ehkä aihe ois voinu olla osuvampikin kuin balettitanssija, mutta näemä vastaanottaja oli siitä ainakin kiitosviestin mukaan pitänyt (tai sitten ei vain viitsinyt sanoa, että hyi ihan kamala). Vieressä vihko, jonka sain harjoittelupaikasta. Koristelin sitä vähän ja oon aina silloin tällöin yrittäny sinne vähän kirjoittaakin. photo _MG_1302_zpsf1d9ecf2.jpg photo _MG_1287_zpsdee13938.jpgLähteneitä kortteja edellisviikolta. Tsekeistä toivottiin jotain omaan kulttuuriin viittaavaa ja myöskin haluttiin oppia jotain lähettäjän äidinkielellä, joten löin kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja lähetin Muumipeikon ja käänsin kortissa olleen tekstin englanniksi. Kovasti vastaanottaja tykkäsi. Kiinassa ei taidettu toivoa oikein mitään, joten turvauduin vaistooni. Saksassa toivottiin kuvia auringonlaskusta ja tuo oli ainoa minkä korttivarastostani löysin. Vastaanottaja tykkäsi hurjasti. Suomalaisen postcrossaajan toiveet olivat joko Karvista, kissoja tai lehmiä ja kissat olivat ainoa kategoria mitä mulla oli, joten päädyin tuohon korttiin. photo _MG_1294-horz_zps1126d861.jpgMietin pitkään, että haluan tällaisen karttapallon ja olin jo aikeissa sijoittaa sellaiseen, mutta muuton yhteydessä löydettiin tämä. Tuo on ollutkin mulla joskus, mutta mulla tippui se vahingossa lattialle ja osa tuota kuorta lähti irti, joten teippasin ne paikoilleen.. Mahtava homma. No, aika pitkän pennin tuossa silti säästin ja vielä ko sais tuohon lampun vaihettua, niin se olis ihan kelpo lamppu. photo _MG_1274_zps09addf26.jpgJenkkeihin lähti mustavalkoista valokuvaa, Ukrainasta pyydettiin anime/manga-genrestä jotain ja mulla oli kuin ihmeen kaupalla säästynyt joku vanha kortti ernuajoilta! Taiwaniin lähteneessä kortissa käytin samaa fiksuksi koettua taktiikkaa kuin Tsekkiinkin lähteneessä lajitoverissaan ja Saksassa haluttiin taidetta. Toivottavasti tuo vastasi pyyntöä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti