6. helmikuuta 2013

024

PhotobucketJos oon ikinä väittänyt olleeni kiireinen, niin oon tainnut höpöttää. Kattelin just kalenteria ja mitä merkintöjä sinne on ilmestynyt ja en voi kun vaan ihmetellä, että miten oon saanut sen ahdettua niin täyteen. Suurin syy tästä yhtäkkisestä heräämisestä siihen miten paljon hommaa tässä oikeasti ois, johtuu ihan vaan siitä, että tajusin kattoa että milloin yo-kuuntelut alkaa. No vittu, maanantaina. Olin ihan varma että "on niihin vielä muutama viikko", mutta näemä olin väärässä.PhotobucketTyöharjottelu on alkanut jälleen kivasti, jotenkin helpottavaa kuitenkin ettei tarvi stressata mistään kotiläksyistä sun muista. Kaiken kiireen keskellä tänään valmistelin yhden böönan synttärilahjaa ja kirjottelin muutaman postikortin! Kävin hakemassa kirjakaupasta kirjevihkon ja vähän kaikkea muutakin ja tilasin myös netistä semmosia kivoja koristeteippejä, joilla on sitten kiva liimailla kirjeet kiinni. Tulis vaan jo, ois kiva päästä kirjotteleen!PhotobucketPs ♥ !! Apua. Oon ihan älyttömän onnellinen, kunpa kaikki nyt vaan menis suunnitelmien mukaan (=siis toivottavasti saan seuraa)! Rahatki on jo koossa. Oon ilmeisesti säästänyt hyvän päivän varalle?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti