1. helmikuuta 2013

022


Harmittaa niin kovasti että mulla on aina niin vähän kuvia laitettavaksi tänne. Pitäisi olla viikonloppuisin aktiivisempi tuon kameran kanssa, mutta oon vaan niin laiska.. Huomenna viikonloppu ja viikonloppuna mummon kanssa siivousurakka ja sen jälkeen arki ja arkena Pohjolan Sanomat.
PhotobucketTänään mulla oli jalassa tämmöset hienot sukat ja tykkään niistä. Mulla on kyllä aina hienot sukat.PhotobucketTuliha se Badalamentiki postissa. Oikeastaan jo alkuviikosta. Sen kunniaksi linkitin nimikkokappaleen tuohon heti alkuun. Tosi upea kappale. Ja hyvä leffa.PhotobucketSöin yks päivä taas jälleen hyvää salaattia. En vaan käsitä miten saan salaatin aina kuvissa näyttämään aivan uskomattoman etovalta? No hyvää oli kuitenkin. Yleensä kun tehään salaattia niin äitin kanssa isketään siihen jotain rehua, viinirypäleitä, fetajuustoa, tomaattia ja kurkkua. Tykkään myös jos seasta löytyy kuskusia, mung-papuja tai jotain jännää.

Ja koska sanat on lemppariruokaani niin päätin tässä viikko takaperin jälleen syödä omani ja tein instagrammin, hups. Minut löytää siellä nimellä jjuxu jos kiinnostaa mutta ei varmaan koska minua ei ainakaan kiinnostaisi. 

2 kommenttia:

  1. Tuli tosta salaattihommasta mieleen, että ite saan aina kaikki meikkituotteet, esim. luomiväripaletit näyttään jotenkin rasvasilta ja tahmasilta, ku otan niistä valokuvia. :D
    Ja hienot sukat tosiaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ruoka- ja meikkikuvat - tuomittuja epäonnistumaan :-D
      Tänks!!

      Poista