12. joulukuuta 2012

008


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Tänään oon voittanut aika tiukan arpapelin, josta voittona sain luettavaksi Taikatalven. Sitä voi ihan oikeasti kutsua voitoksi, meillä oli nimittäin Aleksin kanssa siitä aika tiukka vääntö! Olen myös syönyt tortilloja ja juonut hyvää teetä. Olen yllättänyt itseni laittamalla muutaman koulujutunkin aluille, mutta tapojani mukaillen mitään en tehnyt valmiiksi. Olen saanut postia Etsystä (ja se ihana kauppa mistä postia tuli kannattaa tsekata tästä), ja myöskin työtodistuksen puoli vuotta työsopimuksen päättymisen jälkeen. Parempi kai silti myöhään kuin ei milloinkaan? (Tuohon työsopimukseen liittyy muuten aika jännä juttu; ajattelin just tänään enkun tunnilla, että pitäisköhän laittaa sähköpostia siitä sopimuksesta, että viimeinkin saisin sen. Kirjastossa törmäsin sitten työnantajaani, joka kyllä tuskin edes huomasi minua, koska piti luentoa siinä samalla. Kotiin tullessani sitten pöydälläni odotti mikäpä muukaan kuin postin mukana tullut työtodistus. Mulla on joskus aika jännä elämä!)

Ajattelin olevani ihan hillitön, kun keksin tommoisen yhdistävän teeman postauksen kuviin ja kappaleisiin.

4 kommenttia:

  1. Täytyy myöntää, etten heti hoksannu tuota kuvien ja kappaleiden teemajuttua, mutta onhan tuo hauska idea. :)

    VastaaPoista
  2. voitit mun blogin kalenteriarvonnassa, joten käyppä kurkkailemassa sähkäriäs ! ; )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ää! kiva juttu :-) kerrankin mulla kävi tuuri!

      Poista